اطلاعیه پایان مهلت ثبت نام استخدامی آزمایشگاه دنا

پایان مهلت ثبت نام استخدامی آزمایشگاه دنا

مهلت ثبت نام تمام شد، برای آزمون آماده شوید؛

قابل توجه داوطلبان گرامی جذب استعدادهای برتر آزمایشگاه دنا در سال ۱۴۰۰ با توجه به پایان مهلت ثبت نام، و نزدیک شدن به مرحله بعدی پروسه جذب نیرو (آزمون آنلاین) اطلاعات و راهنمایی های لازم در کانال تلگرام و ایتا قرار گرفت؛ جهت آمادگی بیشتر و آشنایی داوطلبین گرامی، یک مرحله آزمون آنلاین آزمایشی در روز یکشنبه یا دوشنبه برگزار می شود.


راهنمایی های آزمون آنلاین:

داوطلبین مکلف هستند نام کاربری و رمز ورود خودرا یک ساعت قبل از شروع آزمون، دریافت و نسبت به صحت آن و وارد شدن به سامانه اقدام نمایند. داوطلب می تواند از کامپیوتر شخصی، لپ تاپ، تبلت و گوشی هوشمند که امکان ورود به سامانه را داشته باشد، استفاده نماید.

البته به دلیل قطعی احتمالی برق، توصیه می گردد برای شرکت در آزمون، ترجیحا از گوشی یا لپ تاپ استفاده گردد.

به این علت که درصورت قطعی برق، اختلالی در آزمون رخ ندهد. امکان دسترسی داوطلب به آزمون مربوطه قبل از شروع بازه زمانی شروع آزمون وجود ندارد پس از گذشت یک سوم از زمان کل آزمون، امکان ورود به سامانه و شروع آزمون برای داوطلبین که تاخیر نموده اند سلب خواهد شد.

آزمون در تاریخ و بازه زمانی مشخص باز و سپس بسته و مدت زمان پاسخگویی به هر سوال محدود در نظر گرفته خواهد شد.

پلتفرم اجرای آزمون به گونه ای می باشد که در صورت قطع شدن اینترنت داوطلب می تواند از همان مرحله ای که قطعی رخ داده است، مجددا وارد آزمون شود. سواالت و گزینه ها به صورت تصادفی برای داوطلبین، نمایش داده می شود.

نکات خیلی مهم:

از آنجاییکه پلتفرم اجرای آزمون حساس به IP سیستم شرکت کننده است، درصورت تعویض سیستم در حین آزمون، سیستم، اخطار داده و از ادامه آزمون جلوگیری بعمل می آورد. درصورتیکه دو یا چند نفر برای شرکت در آزمون، با یک نام کاربری استفاده کنند، سیستم اخطار داده و تا پایان آزمون به آن نام کاربری، اجازه شرکت در آزمون را نمی دهد.

نام کاربری، کدملی داوطلب و پسورد، چهار رقم آخر کدملی داوطلب می باشد.


اطلاع رسانی بیشتر در چند روز آینده از طریق آدرسهای زیر انجام خواهد شد. سوالات موجه داوطلبان از ادمین کانال پس از جمع بندی در خود کانال پاسخ داده خواهد شد:

آدرس وبسایت: denalab.com

کانال پیامرسان تلگرام: t.me/denalab

کانال پیامرسان ایتا: eitaa.com/denalab

آدرس: یاسوج، بلوار ۶۰ متری امام خمینی، حدفاصل گلستان ۵ و ۶، ساختمان آزمایشگاه دنا